Jak zarobić więcej eurocentów w 2014 roku?

Zabudowa międzynarodowa Fiat Ducato, Renault Master, Peugeot Boxer w nowych opcjach. Winda załadowcza, odsuwany dach plandeki, chłodnia i inne w tanim leasingu. Sprawdź jak zdobyć atrakcyjne stawki na giełdzie transportowej DMC 3,5T.

W roku 2013 transport ekspresowy do 3,5T zanotował znaczący wzrost. Na giełdach transportowych wyraźne ożywienie i więcej dostępnych ładunków ale z drugiej strony wysyp nowych mikro-firm często z używanym taborem za podejrzanie niskie stawki…

Jak zatem inaczej niż stawką/km wyróżnić się wśród tak licznej konkurencji ?

Zleceniodawcy stają się coraz bardziej wymagający i często zlecają nietypowe gabarytowo  ładunki. Warto zatem zadbać o atrakcyjność swojego taboru. Zabudowy o wyższej funkcjonalności spotkają się z większym zainteresowaniem na giełdach transportowych a inwestycja kilku do kilkunastu tysięcy złotych nie zrujnuje firmowego budżetu w kontekście leasingu.
Poniżej kilka ciekawych alternatyw zabudowy jakie proponujemy do zastosowania na Renault Master, Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Iveco Daily i innych pojazdach DMC3,5T. Dla ułatwienia uszeregowaliśmy je pod kątem finansowym od najtańszych rozwiązań:

  1.  Dach przesuwny w zabudowie z plandeką – niedrogie rozwiązanie, nie musimy rezygnować z podstawowej funkcjonalności zabudowy typu plandeka – zyskujemy załadunek górą!
  2. Dogrzewana przestrzeń ładunkowa w zabudowie z plandeką – specjalnie dla nas przygotowana izolowana plandeka wraz z lekkim agregatem grzewczym umożliwi transport zimą nawet najbardziej wrażliwych ładunków.
  3. Lekka winda załadowcza w zabudowie z plandeką – tego typu zabudowy już w 2013 roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Dzięki niewielkiej masie windy ładowność pozostaje na akceptowalnym poziomie a zyskujemy bezsprzeczne atuty (np. możliwość dopasowania się w każdej sytuacji do wysokości rampowej)
  4. Ultralekki kontener ze zintegrowaną windą załadowczą – nowy produkt w ofercie edostawcze od kilku miesięcy. Zalety szczelności kontenera + winda umożliwiająca sprawną dystrybucję a do tego ładowność na poziomie zabudowy aluminiowej z plandeką!
  5. Zabudowa typu tandem B+E – dodatkowe tony i metry sześcienne ładowności, kolejna nowość w ofercie edostawcze.

 

To tylko niektóre z proponowanych przez nas rozwiązań, zachęcamy do doposażania zamawianych pojazdów w funkcjonalne zabudowy. Tego typu inwestycje zwracają się podwójnie, ponieważ z doświadczenia wiemy, że również przy odsprzedaży cieszą się większym zainteresowaniem kupujących.