Super nowość w naszej ofercie. Renault Master z największymi zabudowami na rynku.
Już dziś w naszej ofercie znajdziecie nowe wersje zabudów na podwoziu Renault Master.
Do niedawna popularna zabudowa zakabinowa, np. Spojtrak ciszyła się dużym powodzeniem mimo ograniczeniom jakie taka konstrukcja powodowała. Ze względu, że „zabierała” ona trochę centymetrów po długości auta nie było mowy by zrobić więcej niż 8EP. Dlatego mieliśmy wybór – albo 10EP i kurnik, albo Spojtrak ale tylko z ośmiopaletowy. Od dziś nie ma takiego dylematu. Oferujemy zabudowę 10EP z kabiną Spojtraka. Jak to możliwe? Po prostu tak jak do tej pory było tylko w Iveco Daily. Tylko Daily dawało możłiwość zrobienia tzw. zabudowy po szerokości paletowej. Po prostu ustawiamy palety w poprzek, a nie wzdłuż zabudowy i na szerokości wewnętrznej 2450 mm i długości 4200 mm mamy miejsce na 10EP. Dokładnie tak mamy od dziś w Masterze.
Jak widać na zdjęciu samochód jest szerszy. Dlatego by aerodynamika była na dobrym poziomie (zaleta Spojtraka) dochodzą dodatkowe owiewki no i wydłużenie lusterek. Mamy zwarty, krótki acz pojemny i aerodynamiczny samochód. Trudniej będzie wybrać 10EP i kurnik czy 10EP i Spojtrak.
Co więcej. Dzięki możliwości zabudowy po szerokości paletowej możemy zaproponować także dwie inne ciekawe wersje Mastera. Jest to po prostu 12EP. Szerokość paletowa i 4850 mm po długości. Można co za tym idzie zrobić samochód 10 paletowy z windą.
Wszystkie te rozwiązania w znaczący sposób podnoszą atrakcyność Mastera, który i tak jest dziś numerem jeden w zabudowach miedzynarodowych. Ofertę na te auta znajdą Państwo w naszych ogoszeniach na otomoto.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
Marcin Szymański