Sprawdź nowości w naszej ofercie!

Opisujemy co zmieniło się w nowych modelach samochodów dostawczych. Czy wszystkim zmiany wyszły na lepsze ?

W naszej ofercie dostępne są już nowe modele czołowych marek samochodów dostawczych. Posiadamy szeroką gamę pojazdów Fiat DucatoRenault MasterIveco DailyPeugeot Boxer oraz wielu innych w konfiguracjach dostosowanych do Państwa potrzeb.

 

Co nowego w modelach na 2014 rok ?

Wszystkie nowe dostawczaki są serynie wyposażone w ESP. Jest to unijny wymóg i choć nie zawsze się ten system  w busach sprawdza, jesteśmy na niego skazani. Szczęśliwie nie wpłynęło to znacząco na cenę, a Fiat nawet odchudził swój sytem o tyle, że nie wpływa on tak mocno jak kiedyś na wagę samochodu.

 

Fiat Ducato (Peugeot Boxer, Citroen Jumper) – lepsze wrogiem dobrego.

 

Z pewnością dostrzec można dużo bardziej nowoczesny design. Kabiny zarówno Ducato jak i Boxera nabrały „ostrzejszego”  

wyglądu. Możliwe jest wyposażenie ich w stylowe światła dzienne w technologii LED. Zmiany dotarły również do wnętrza, które stało się bardziej praktyczne i eleganckie, czego do tej pory w samochodach PSA trudno było się doszukać. W edostawcze.pl  znajdziecie Państwo modele  wzbogacone o dotykowe ekrany z przekątną 5″ do sterowania radiem, a także wygodne fotele na zawieszeniu pneumatycznym.

W topowym 3 litrowym silniku zostaje 180 KM. Jednak nie chwaląc się za bardzo dokonano dwóch istotnych zmian.

Została dopracowana skrzynia biegów, która w tym modelu potrafiła sprawić kłopoty. Wyeliminowano też zaciekanie wodą z podszybia listwy wtryskowej. Dzięki temu nie powinno być już problemów przy ewentualnej naprawie wtryskiwaczy. Mniejsze jednostki napędowe 2.3 Fiat, 2.2 Boxer pozostały praktycznie takie same. Inżynierowie Fiata udoskonalili także hamulce i zawiesznie. Sa to wszystko jednak zmiany drobne, bo przecież kto zmieniałby radykalnie lidera rynku?

 

Nowy Renault Master – Biturbo wkracza.

 

Więcej zmian zaproponowało Renault umieszczając nową jednostkę w swoim Masterze. Obecnie to jest to diesel o mocy 163 koni, pojemności 2.3 litra z dwiema turbosprężarkami (tzw. biturbo). To o 13 KM więcej od poprzedniej wersji, co w przypadku tak dużego samochodu może przynieść wiele korzystnych zmian. Miejmy jednak nadzieję, że nie będzie ono sprawiac takich kłopotów jak miało to dotychczas miejsce w osobówkach. Z nowości dodano także system wspomagania Hill Start Assist, który pomoże podczas ruszania pod górę oraz radar parkowania.

Z zewnątrz ciężko dostrzec radykalne zmiany, pojawiła się nieco odmieniona atrapa chłodnicy z nowym logiem. Uważne oko dostrzeże też zmianę koła kierownicy. Na szczęśćie funkcjnalność kabiny mastera, ilość schowków itd dalej zachwyca.

Iveco Daily – lżejszy, choć ciągle pełna rama.

W Iveco zmiany poszły najdalej. Kabina nabrała nowego wyglądu, który zdecydowanie może się podobać. Poprawiono izolację akustyczną wnętrza i komfort jazdy. Nowe Daily w swojej najmniejszej wersji nadwozia zostało odchudzone i z 3-litrowym silnikiem waży około 1800 kg.  Wersja S35 posiada teraz większy rozstaw osi – 4100 mm,  co pozwala na zbudowanie lekkiej 10-paletówki. Dzięki temu że jest to pełna rama (od zderzaka do zderzaka) jest to atktualnie najlepsze rozwiązanie dla tych transportowców  wrzucają na pakę trochę więcej. Dodatkowo predysponuje to Iveco do zabudowy z HDS, czego nie polecamy w Fiatach czy Renault.

Ford Transit 

Ford popracował nad wyglądem swojego Transita. Nowy design i bardziej „osobowa” szofera to główne zmiany. Szeroka gama podwozi sprawia, że można na nim zainstalować wiele konfiguracji zabudów. Jednostka napędowa pozostała ta sama czyli znany i sprawdzony silnik 2.2 o mocy do 150 KM. Zawieszenie teżpo staremu – bez zarzutu.

Zapraszamy zatem do zapoznania się z naszą aktualną ofertą samochodów dostępnych od ręki, którą można znaleźć TUTAJ lub na naszej stronie w serwisie otomoto.pl pod linkiem: http://edostawcze.otomoto.pl