Tniemy wagę

W przeciwieństwie do wielu ofert dostępnych na rynku uważamy, że w międzynarodówce nie jest najważniejsza cena tylko lekka, wysokiej jakości zabudowa.

 

Biorąc pod uwagę, że zdecydowana większość samochodów tego typu kupowana jest w kredycie lub leasingu różnica w cenie 2-3 tys. zł to tak naprawdę kilkadziesiąt złotych na racie miesięcznie. Przy kosztach eksploatacji międzynarodówki – paliwo czy pensja kierowcy te kilkadziesiąt złotych różnicy na leasingu to naprawdę niewiele. Dlatego uważamy, że pozorna oszczędność przy zakupie na cenie, a strata na wadze jest bezzasadna.

W edostawcze.pl  oszczędzając na wadze tak naprawdę oszczędzamy dla Ciebie i Twojej firmy. Przecież każdy kilogram mniej na samochodzie to wprost: niższe zużycie paliwa, większa ładowność, a czasami niestety i niższy mandat za przeładowanie.

 

Jak to robimy? Stosujemy najlepszy na tą chwilę materiał na konstrukcję całej zabudowy tj. aluminium. Z tego trwałego, lekkiego i nie rdzewiejącego materiału robimy ramę pośrednią, stelaże, burty, słupki. Co ważne aluminiowe są u nas nawet „deski”. To zasadnicza różnica od tego co ciągle spotkać możemy na rynku. Niestety szukając jak najtańszego rozwiązania możemy znaleźć  zabudowy określane jako „typu aluminiowego”. Często oznacza to, że tylko burty są aluminiowe (sic!).

Choć 100% aluminium to już poważna zaleta naszych zabudów to jednak nie wszystko. W porozumieniu z klientem możemy np. przygotować zabudowę bez burt bocznych. Szczególnie w przypadku firanek jest to rozwiązanie wygodne i praktyczne. To nie burty powinny trzymać ładunek a pasy. (Przy okazji zapraszamy na bezpłatne szkolenie pod hasłem „dowieźć do celu” – czytaj wiecej). 

 

Potrafimy zaoszczędzić kilogramy nawet podłodze skrzyni. Od niedawna opcją w naszych zabudowach jest podłoga aluminiowa. Jest ona równie wytrzymała jak sklejka, a pozwala zaoszczędzić nawet 40 kg. Staramy się by i podwozia, które zabudowujemy były lekkie. M.in dlatego proponujemy często rozwiązanie z pojedyńczym fotelem kierowcy.

Nie dość, że to kolejne kilkanaście kg to mamy w kabinie miejsce na lodówkę. Gdy już jestesmy przy podwoziu to okazuje się, że już jego rzeczywista waga może odbiegać od tej podanej w homologacji. Dodatkowo homologacje na zabudowy też są, nazwijmy to „uśrednione”. Dlatego by nasz klient miał pewność jaką ładownością dysponuje ważymy każdy samochód przed wydaniem, a wydruk z wagi jest jednym z dokumentów, który otrzymuje się z samochodem.

 

W sumie nasza lekka zabudowa może być nawet kilkadziesiąt, a przy aluminiowej podłodze sto kilkadzisiąt kilogramów lżejsza. Zdając sobie sprawę jak dużo możemy dzięki temu zaoszczędzić warto zastanowić się przy wyborze nowej międzynarodówki wybieramy ceną czy jakość i wagę?

 

Sprawdź nas i zobacz jak wiele możesz zyskać.

Zespół edostawcze.pl