881 414 118 pon.-pt. 7:00-17:00, sob. 10:00-14:00

Zamów kontakt - oddzwonimy!


Numer telefonu
Godzina kontaktu
sklep edostawcze zmiany Edostawcze lekki start Edostawcze lekki start Kontenery samochodowe edostawcze Edostawcze Hulajnoga elektryczna
This is an example of a HTML caption with a link.
1 2 3 4

Poradniki

Co nowego? - Citroen Jumper

 

Co nowego? - Citroen Jumper

 

Ostatnimi czasy prawie wszystkie marki w segmencie samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej do trzech i pół tony wprowadziły na rynek nowe wersje swoich flagowych modeli.

 

Ze względu na nowe normy WLTP (po angielsku Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) w większości marek zmieniło się coś w silnikach. Wszystko po to, żeby zmieścić się w ściśle określonych normach emisji spalin m.in. CO2, które po aferze z 2015, gdy okazało się, że koncert Volkswagena produkował specjalne oprogramowanie do zakłamywania wyników emisji spalin z układu wydechowego podczas testów produkcyjnych, pilnowane są bardziej niż kiedykolwiek.

Fiat dodał do swojego silnika Ad-blue, jego kuzyn z koncernu PSA Citroen Jumper miał je w swoich jednostkach już wcześniej, więc wprowadził zmianę, którą w przeciwieństwie zapewne do fanów włoskiej marki ucieszyła swoich klientów – zwiększył pojemność skokową silnika. Nie da się nie zauważyć, że to ruch „pod prąd” do obecnie panującego trendu zmniejszania silników tzw. downsizingu.

 

Myślę, jednak że zarówno stali klienci Citroena, jak i potencjalni nowi, powinni być zadowoleni z tej zmiany. Silnik jako taki pozostaje ten sam, który już się sprawdził, więc raczej nie ma obaw o awaryjność, czy tak zwane „choroby wieku dziecięcego” - częste usterki w pierwszych seriach nowo produkowanych jednostek. Warto o tym wiedzieć, ponieważ nowa pojemność silnika 2.2 BlueHDi, wielu osobom może bardzo źle się kojarzyć – ze starym silnikiem Forda czy grupy PSA. Jak pamiętamy opinie były różne. Dla pełnej informacji. Przy tej pojemności mozemy wybierać w trzech, różniżacych się mocą jednostkach tj. 120 KM (300 Nm), 140 KM  (340 Nm) oraz najmocniejszy tj 165 KM z momentam 370 Nm. Jak we wszytkich markach przewidywana jest wersja elektryczna. 

Poza silnikiem w Jumperach reszta bez zmian zazadniczych zmian. Nadal można usiąść wygodnie na amortyzowanym fotelu, odpalić radio z dotykowym wyświetlaczem, ustawić klimatyzację automatyczną na zadaną temperaturę i wyruszyć w trasę. Tym niemniej zwiększyła się oczywiście "elekroniczna", dotępna lista wyposażenia dodatkowego. Auto, bądź co bądź dostawcze wysposażyć możemy min w. system monitorujący martwe pole czy system ostrzegajacy o pieszych na drodze.

W ofercie edostawcze powiększamy możliwości doposażeniowe. U nas auto może być wyposażone min w 6 calowe, dotykowe radio Pionner, hak, kamerę cofania, poduszki zawieszenia jak i w wesji furgon "wybicie" części ładunkowej sklejką. W przypadku podwozi do zabudowy silnik 2.2 165 KM pozwala na zabudowę auta kontenerwm w tym kontenerem izotermicznymz  agregatem czy tzw. zabudową  międzynarodową, która była trochę problematyczna przy silniku poprzedniej generacji w Jumperze.

Citroen Jumper 2020 wnętrze radio dotykowe

 

 

 

Szybki kontakt

Wypełnij poniższy formularz - oddzwonimy i przedstawimy niezobowiązującą ofertę.

Imię i nazwisko Numer telefonu Interesuje mnie

Znajdz nas na

edostawcze Facebokk
Edostawcze Instagram
Edostawcze Youtube
edostawcze sklep

Co wyróżnia eDostawcze?

Kompleksowość i profesjonalizm. Dzięki wielomarkowej ofercie samochodów dostawczych, podwozi samochodowych i pick-up'ów możemy dopasować Twoje oczekiwania do pełnej oferty rynkowej. Obiektywnie doradzimy w wyborze modelu, silnika, czy doposażenia. Specjalizujemy się w zabudowach począwszy od międzynarodówek czy kontenerów, po lawety i wywrotki. Co ważne staramy się by każdy samochód kosztował Cię tylko 1%, czyli proponujemy specjalne oferty finansowania.