Samochód dostawczy Iveco – co można zabudować na podwoziu 35S18?

Samochody dostawcze marki Iveco od lat są niezwykle popularne, nie tylko na polskim rynku. Największe atuty pojazdów włoskiego producenta to z pewnością trzylitrowy silnik oraz 3,5 tony na haku. Cechy te czynią pojazdy dostawcze Iveco bardzo atrakcyjną opcją na rynku, szczególnie dla laweciarzy czy też transportu międzynarodowego, wymagającego dużej ładowności.

Iveco to  samochód stworzony do ciągnięcia przyczepy

Nie jest tajemnicą, że 3,5 tony ładowności na haku to gigantyczna przewaga nad konkurencją. Dzięki tego do auta podpiąć można przyczepę, umożliwiająca legalne ciągniecie ciężkiego ładunku, w tym np. dużych i ciężkich samochodów czy też ton stali. Możliwości do wykorzystania jest wiele. Klienci często decydują się na Iveco, ponieważ potrzebują auta, które pociągnie przyczepę z ciężkimi materiałami budowlanymi. Tyczy się to niemal każdej zabudowy, od skrzyni otwartej, przez wywortkę do furgona.

Oczywiście ogromnym atutem dużego uciągu na haku jest możliwość podpięcia dodatkowej przyczepy do lawety. Pojazdy tego typu na podwoziach do 3,5 tony same w sobie nie legitymują się dużą ładownością. Zazwyczaj oscyluje ona w granicach od 1100 do 1300 kg w dokumentach. Przyczepa daje nowe opcje. Tego typu zestawy bardzo często ruszają np. po używane samochody za granicę.

Silnik 3,0 wciąż ma wielu zwolenników

Podwozie 35S18 jest wybierane jednak nie tylko z powodu uciągu na haku. Ważnym atutem jest także mocny silnik o dużej pojemności 3,0 litra. W tej chwili na motoryzacyjnym rynku obserwujemy zjawisko downsize’ingu, który dotyka także segment aut dostawczych. Iveco wciąż idzie pod prąd, nie zmniejszając pojemności swojej jednostki napędowej, czym zjednuje sobie wielu zwolenników.

Klienci bardzo często wybierają zabudowy typu kontener lub kontener z windą. Iveco gwarantuje, że taki pojazd będzie żwawy. Do transportu lokalnego sprawdza się znakomicie, świetnie radząc sobie z ciężkimi ładunkami i trudnymi warunkami.

Iveco ma również wielu zwolenników w branży budowlanej, głównie z powodu legend o dużej wytrzymałości. Na podwoziu 35S18 można zabudować ekstremalnie długą skrzynię otwartą, powyżej 5 metrów długości. To spory atut na tle konkurencji.

Rozczarowanie Masterem? Wybierz Iveco

Co ciekawe wielu klientów decyduje się także na zakup Iveco Daily na międzynarodówkę. Wprawdzie większej pojemności silnik generuje nieco większe spalanie, a ładowność jest mniejsza jak w Renault, ale za to Iveco może się pochwalić większą elastycznością motoru w cięższych warunkach, a także według opinii wielu – mniejszą awaryjnością.

Posiadamy w swojej ofercie pojazdy Iveco z niemal wszystkimi dostęponymi zabudowami. Zadzwoń lub napisz, doradzimy i pomożemy w wyborze. Telefon 811 414 118 lub mail: biuro@edostawcze.pl